Szokujące wiadomości. Wiemy dlaczego Natalia odeszła z AKI.

W dniu 19. lutego Blogerka Natalia odeszła z bloga ,,Awataria - Kraina Inspiracji''


Co było powodem odejścia? My już wiemy! Prosimy o przeczytanie całego artykułu.

Oczywiście, najpierw musieliśmy się zapytać parę osób, które mogły coś wiedzieć. Odpowiedzi brzmiały tak:

,, Nie wiem, dlaczego odeszła... Ale przez to płakałam w poduszkę przez cały dzień... Oby wróciła do blogowania. ''
- Użytkowniczka o nicku Mayorka

,, Muszę przyznać, że się w niej potajemnie podkochiwałem. Każdy sen o niej był dla mnie piękną przygodą w nieznane. ''
- Użytkownik o nicku Marcin

,, Kochałam jej posty. Współczuje Juliannie że taka świetna blogerka odeszła w nieznane. ''
- Użytkowniczka o nicku Uwięziona

,, Jazda z kurwami ''
- Użytkowniczka o nicku Kup Mi Trumne

No niestety... Nic nie może wiecznie trwać! (Tak przynajmniej twierdzi blogerka o imieniu Natalia.

Dlaczego odeszła? A dlatego że diler owej blogerki wyciekł informacje, że kupiła u niego zioło - Tłumacząc się, że Julka potrzebowała. To przecież nie prawda! Julia przecież by nie wzięła narkotyków, tylko papierosa gdyż z tego też mamy zdjęcie!


Czy mogą istnieć inne powody? Zapytaliśmy się paru gwiazd.

,, Odpierdol się ode mnie, ide do Odido. ''
Odpowiada użytkowniczka dzban

,, Wypierdaj Elo! ''
-Odpowiedział użytkownik Evil Angel

To na tyle drodzy czytelnicy. Zapraszam do dzielenia się innymi teoriami w komentarzach!

Zespół Awataria News Hub

Komentarze

  1. Po pierwsze nie życzę sobie aby ktoś gadał głupoty na mój temat powiązane z dilerką, a po drugie powód mojego odejścia został krótko i na temat opisany w poście także obędzie się bez zbędnych plotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze ten post jest ironiczny?

      Usuń
    2. To chyba nie umiecie odróżnić ironii OD GŁUPOTY. NARA.

      Usuń
    3. zylka ci zaraz peknie

      Usuń
  2. Mmm jakiś idiota dobry blog stworzył XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziemy Cie, chłopaczku 💑💏💑💏💏💑💏💏💑

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole, jaki rak, pierdolone patusiary. Do książek, a nie pierdolić o blogach na awce

    OdpowiedzUsuń
  5. 26 yrs old Marketing Assistant Inez Newhouse, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Galician Caress (Of Clay) and Photography. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Eclipse. Przeczytaj caly raport

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz